CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 13 December 2008

Family Sports Day


My husband side ada mengadakan Family Day from 9 till 24 Dec. Kira macam Family sport day ler, 24th Dec atu kemuncak acara...GALA NITE huhuhu.... this is the 2nd years they organise.Last year i only ikut masa gala nite saja..now....... i've to take part ler... Siuk pulang ada acara macam ani, ia bulih mengeratkan lagi silaturahim antara satu sama keluarga yang lain.. Its really a good idea tho. Pasal kadang2 kitani ani selalu nya ada yang inda tau cousins sendiri pasal jarang datang time function.. iatah masalah nya tu...hihihihi.. eventho me, i ada yang nda tau who's my cousins especially my dad side, coz we're not close.. masa damit2 close plg..hihihi.... back to topic, family sports day ani ada nama rumah2 jua beundi ler ada rumah merah,kuning,biru dan hijau. i masuk rumah kuning. uwaaaaaaaaa...my luv rumah biru n my princess rumah merah.kami inda satu team :( tapi inda apa... hihi.. urm... ah aktiviti yang ada Futsal, Badminton,Netball,Volleyball & Sukan ria...ani spesel untuk anak2 lah.. here i post Gala Nite last year....

0 comments:

Post a Comment